خرید مجموعه 29 سخنرانی از استاد انصاریان با موضوع: گناه و سبب آن
نوشته شده توسط : mohammad

مجموعه 29 سخنرانی از استاد انصاریان با موضوع: گناه و سبب آن


خرید مجموعه 29 سخنرانی از استاد انصاریان با موضوع: گناه و سبب آن


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته مذهبی

مجمو عه 29 سخنرانی از استاد شیخ حسین انصاریان

این مجموعه درون یک سی دی صوتی در خدمت دوستان قرار گرفته است .






شرحی خلاصه از زندگی استاد :

۱- تولد و خانواده استاد:دانشمند معظم ، استاد حسین انصاریان در آبان ماه سال 1323 در خوانسار متولد شد .پدر او از خاندان حاج شیخ مى باشد آیة الله العظمى شیخ موسى انصاریان ( خوانسارى ) نیز از همین خانواده بود .امام خمینى مى فرمودند : بهترین کتاب صلاة در فقه شیعه ، کتاب مرحوم آیة الله انصاریان مى باشد .منیة الطالب که تقریرات درس مرحوم نائینى است از آثار علمى آن بزرگوار مى باشد .خانواده مادرى استاد ، از سادات مصطفوى آن شهر مى باشند استاد در سن 3 سالگى خاطره اىبیان مى کنند :روزى آیة الله العظمى محمد تقى خوانسارى (رحمه الله) به منزل جد ما آمده بود . من در سنین کودکى در اتاق را باز کردم و مستقیم به طرف آیة الله خوانسارى رفتم و در آغوش او نشستم . پدربزرگم جلو آمد که من را به اندرون ببرد . آیة الله خوانسارى جلوى او را گرفت و مرا نوازش کرد و از من پرسید : مى خواهى در آینده چکاره شوى؟ جواب دادم : مى خواهم مثل شما بشوم . ایشان در حق من دعا کرد .





۲ - انس با چهره های الهی از کودکی:استاد انصاریان از کودکى با چهره هاى الهى مأنوس بود . چهره هایى مانند مرحوم آیة الله سید محمد تقى غضنفرى (رحمه الله) امام جماعت مسجد و آیة الله علوی و آیة الله حاج سید محمد على ابن الرضا خوانسارى مرحوم الهى قمشه اى (رحمه الله).

آموزش اخلاق وعرفان از چهره های الهی: استادانصاریان میگوید:سال اولى بود که ملبس به لباس روحانیت شده بودم و براى دیدن جد مادرى مرحوم سید محمد باقر مصطفوى (رحمه الله) و جده ام و اقوام به خوانسار رفته بودم . یکى از آشنایان مرا در خیابان دید و گفت : حاضرى ده شب در مسجد آقا اسد الله منبر بروى ؟ گفتم حاضرم . روز اولى که به مسجد رفتم دیدم آن عالم بزرگو ار ـ مرحوم آیة الله علوى ـ در جمع مستمعان نشسته است . تعجب کردم که آن عالم و مجتهد بزرگوار به چه مناسبت پاى منبر جو ا نی نو پا چو ن من آمده بود تمام این ده روز در مجلس شرکت کرد بخاطر تشویق » .یکى دیگر از آن چهره ها آیة الله حاج سید محمد على ابن الرضا خوانسارى و مرحوم الهى قمشه اى (رحمه الله) نام برد که استاد در جلسه اخلاق آن مرحوم استفاده ها برده است .مجموعه این عوامل ـ عامل خانواده و مر بّى اخلاق ـ باعث شد که استاد پس از تکمیل دروس دبیرستانى ، راه طلبگى را در پیش بگیرد و پس از مشورت با مرحوم الهى قمشه اى (رحمه الله) دروس طلبگى را آغاز کند .





۳-تحصیلات علمی استاد: استادتحصیلات استاد در دو حوزه علمى تهران و قم بوده است . آیة الله فلسفى حدیثى را از پیامبر بعنوان هدیه و زاد به او مى فرماید که : « مَن کَانَ لِلَّهِ کانَ اللّهُ لَه » . استاد انصاریان مى فرماید : « از آن روز تا به امروز سعى کردم با خدا باشم و دیدم خدا هم در همه مراحل زندگى با من بود . آرى ، هرکس که با او باشد خدا نیز با او خواهد بود » .استاد در حوزه علمیه قم نیز مانند تهران سعى مى نماید با چهره هاى الهى مأنوس باشد . لذا به محضر مرحوم آیة الله حاج شیخ عباس طهرانى و حاج آقا حسین فاطمى (رحمه الله (رحمه الله) مى رسد و از محضر پربرکت او بهره ها مى برد . بدست مبارک مرحوم آیة الله حاج شیخ عباس طهرانى (رحمه الله) ملبس به لباس روحانیت مى گردد و تحصیلات خود را اینگونه ادامه مى دهد :

رسائل و مکاسب و کفایه را نزد علماى گرانقدرى مانند آیة الله اعتمادى ، آیة الله العظمى فاضل لنکرانى ، آیة الله صالحى نجف آبادى و آیة الله صانعى فرا مى گیرد .پس از اتمام سطوح عالیه وارد مرحله استنباطى فقه و اصول ـ درس خارج ـ مى گردد . در این قسمت هم از محضر فقهاى عظام : مرحوم آیة الله سید محمد محقق داماد (رحمه الله) ، آیة الله منتظرى ، مرحوم آیة الله حاج شیخ ابوالفضل نجفى خوانسارى (رحمه الله) و بالاخص سالیانى از محضر مرحوم آیة الله العظمى حاج میرزا هاشم آملى (رحمه الله) استفاده ها مى نماید ، که حاصل این برهه از ایام تحصیلى استاد ، تقریرات گرانمایه فقه و اصول درس مرحوم آیة الله حاج میرزا هاشم آملى (رحمه الله) است که ایشان به رشته تحریر در آورده اند ، و مباحث حکمت را از حضور آیة الله گیلانى معانی و بیان و بدیع را از محضر حجة الاسلام و المسلمین جوادی در تهران استفاده نمودند .

۴-هجرت به تهران برای تبلیغ معارف واخلاق اسلامی: استاد بعد از تحصیل علوم دینى و اتمام مدارج عالیه حوزوى از حوزه علمیه قم به تهران مراجعت مى نماید و تاکنون بیش از سى سال است که مشغول خدمت در و ظائف الهى مى باشند . چهار هزار نوار سخنرانى بى تکرار و بیش از چهل عنوان کتاب ـ حدود هشتاد جلد ـ از م حصولات اقامت اجبارى معظم له در تهران مى باشد .

این مجموعه دارای شماره مجوز 1007728 می باشد.

فروشنده: رحیمی سافت

قیمت: 2,900 تومان

درصد :49

خرید مجموعه 29 سخنرانی از استاد انصاریان با موضوع: گناه و سبب آن

خرید ساعت انگشتری
خرید بسته آموزشی نصرت 2 برای موبایل





:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , سخنرانی , از , استاد , انصاریان , با , موضوع , گناه , سبب , آن ,
:: بازدید از این مطلب : 805
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: